.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدف دشمنان تفرقه بين شيعه و سني است

نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري اهانت و جسارت دشمنان به ساحت مقدس امامين عسكريين ( ع ) را توطئه دشمنان و اشغالگران براي ايجاد تفرقه بين شيعه وسني دانست. حجت‌الاسلام والمسلمين " نورالله طبرسي " در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته گفت: اين جسارت و اهانت دشمنان قابل تحمل نيست، اين داغ سنگيني بود كه بر دل و ديده شيعيان نشست. نماينده ولي فقيه در مازندران افزود: البته اين عمل دشمنان سبب شد تا وحدت بين شيعه و سني محكم تر و بيشتر شود. وي افزود : اشغالگران عراق با اين حركات زشت خود و ايجاد جو ناامني در عراق مي‌خواهند به ادامه اشغال خود در اين كشور مشروعيت بدهند.

حجت‌الاسلام طبرسي خاطرنشان ساخت: به‌كوري چشم‌دشمنان عتبات عاليات در عراق را بهتر و باشكوه تر از گذشته مي‌سازيم. امام جمعه ساري به‌اقدام توهين‌آميزروزنامه دانماركي به ساحت مقدس پيامبر اسلام(ص)اشاره كرد و گفت : اين اقدام سبب شد تا مسلمانان جهان كالاهاي اين كشور را تحريم كنند و در مدت كوتاهي ? ????ميليون يورو اين كشور ضرر كند.وي درخطبه دوم نماز به مسابقات جام جهاني كشتي درساري اشاره كرد و گفت:
برگزاري خوب و شايسته اين مسابقات باعث آبروي مازندران و نظام شد و تقدير از مسوولان و دست اندركاران برگزاري اين مسابقات ضروري است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.